تحقیق بتن تزئيني

دسته بندي : مهندسی عمران » سایر
دانلود تحقیق با موضوع بتن تزئيني،
در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
ناک دان ها و بافت های کف گير
استانداردی برای کف استخر مسکونی و اقتصادی است. سيمان پليمر برای لايه بتن موجود در ترکيب بافتی در مدل های مختلف به کار می رود. اغلب مواقع بافت برای تغيير اندک نما با بيلچر کمی پايين آورده می شود.
پوشش های سيمان پليمر به طور موفقيت آميز گسترش يافته اند, در طول زمان تست شده و توسط پيمانکاران , مهندسان, معماران ونمايندگان کارهای عمومی برای کاربردهای درونی وخارجی(بالا و پايين رتبه) بکاررفته اند.
پوشش های سيمان پليمر , مواد کاربردی دائمی هستند که عمر طولانی تر, پايداری, اعتبار, قابليت انعطاف, مقاومت در مقابل آب و مواد شيميايي را فراهم می کنند و بافت هاي مطلوب که صرفه جويي در هزينه و زمان هستند می توانند نيز از نظر زيبايي بکار روند.
پوشش های سيمان پليمر, اقتصادی هستند چون بدون نياز به تعميرات مداوم و پرهزينه که معمولاً همراه سطوح رو به زوال بتن است نوسازی مداوم و طولانی مدتی را فراهم می کند. در مقايسه با پروژه های نوسازی قديمي يکبار حداقل زمان بطور زيبا و دائمی تثبيت شده است.
جلادهی
بتن با grinder يا sanding pads شن در حال افزايش در چند مرحله جلا داده می شود تا به حالت شيشه ای سخت در بيايد. بتن جلا داده شده در سيستم کف سازی اقتصادی و تزئيني برای هر وسيله ای است. از نمايشگاه کالا گرفته تا کارخانه های صنعتی , ساختمان های دولتی تا کارخانه های کوچک. بتن جلا يافته يکي از آثاری است که خيلي سريع تا حالا رشد کرده و به صنعت کف سازی صدمه رسانده است. برخلاف ساير جريانات شيميايي سطح موقت, بتن جلا يافته, جريان خرد کردن و جلا دهی مکانيکي است که الماس های صنعتی و سخت کنندگان بارور کننده و آب کاری کنندگان را برای دسته بندی, فشردگی, جلا و سرانجام آبکاری سطح زمين (در لايه درونی سطح) به کار می برد.

دسته بندی: مهندسی عمران » سایر

تعداد مشاهده: 588 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 7

حجم فایل:153 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 7 صفحه، قابل ویرایش.