تحقیق پردازشگرهای ۶۴ بیتی

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کامپیوتر
دانلود تحقیق با موضوع پردازشگرهای ۶۴ بیتی،
در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.


بخشی از متن تحقیق:
مهمترین مزیت تراشه های ۶۴ بیتی برای تولید كننده های برنامه های دیجیتالی ، امكان آدرس دهی منطقه بیشتری از حافظه توسط پردازشگر است.
از سال گذشته ، وقتی شركت AMD ، تراشه های ۶۴ بیتی اپترون خود را به بازار عرضه كرد ، در عرصه محاسبات ۶۴ بیتی برای خلق آثار دیجیتالی ،پیشرفت قابل ملاحظه ای صورت گرفت . علت آن را به راحتی می توان دریافت . 
طراحان جلوه های ویژه ، استودیو های ساخت و توسعه بازی و شركت های دیگری وابسته به مجموعه داده هایی هستند كه با وجود پیچیده بودن باعث ایجاد تصاویر با گرافیكی واقعی تر می شوند . و این همان چیزی است كه تماشاگران فیلم ها ، برنامه های تلویزیونی و بازی ها انتظار دارند . 
در بیشتر بخشها ، سرورها و ایستگاه های كاری كه بر اساس پردازشگرهای ۶۴ بیتی جدید فعالیت می كنند ، با سرعت بیشتری نسبت به سیستم های ۳۲ بیتی هم تراز خود ، بین این مجموعه داده ها حركت می كنند . برای مثال ، در یك استودیو تهیه فیلم راندو كردن یك فایل انیمیشن خیلی سریع تر انجام می گیرد . 
بنابراین زمان تولید فیلم كاهش یافته ، سرمایه استودیو كمتر مصرف شده و هنرمندان فرصت بیشتری برای خلق آثار هنری خود پیدا می كنند . هنوز دنیای تولیدات دیجیتالی با پردازشگر های ۶۴ بیتی ناآشنا هستند . 
در حقیقت ، آن ها به میزان زیادی وابسته به پردازشگرهای ۳۲ بیتی هستند . ( در استودیو های معروف ساخت جلوه های ویژه ، سیستم های ۶۴ بیتی SGI كه تحت Irix كار می كنند ، استفاده می شود . ) 
اما تراشه های اپترون جدید از دو جنبه با سیستم های قبلی تفاوت دارند : اولا ، آنها از ساختار ریز پردازنده های سری X۸۶ ( كه سیستم های پنتیوم و یا سری قبلشان بر آن پایه ساخته شده اند ) ، حمایت می كنند و این خود باعث قابل استفاده بودن آن ها و یا مهمتر ، سازگاری آن ها با سیستم عامل های ۳۲ بیتی و یا نرم افزارهای كاربردی است . ثانیا ، ساختار تراشه های AMD به گونه ای است كه نرم افزارهای كاربردی ۳۲ بیتی را قادر می سازد بدون كاهش كارایی به راحتی اجرا شوند . 
این در حالی است كه ایتانیوم شركت اینتل . كه خود یك پردازشگر ۶۴ بیتی است ، برنامه های ۳۲ بیتی را در مد شبیه سازی شده نرم افزار اجرا می كند ، و این باعث پایین آمدن كارایی سیستم می شود .( ایتانیوم ، پایه خوبی برای سرویس دهنده های اجرا كننده برنامه های ۶۴ بیتی محسوب می شود
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کامپیوتر

تعداد مشاهده: 1218 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: Word

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:139 کیلوبایت

 قیمت: 35,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب word و در 9 صفحه، قابل ویرایش.